Monday 31 May 2010

Foreplay lebih penting dari Seks!


AWAS! HANYA UNTUK ORANG YANG TELAH BERNIKAH SAHAJA.
ZINA ADALAH SUATU DOSA BESAR DALAM AGAMA ISLAM.

Satu perkara yang kaum lelaki kena faham tentang orang pompuan ni ialah mereka ini adalah suatu makhluk yang memiliki sifat yang halus dan oleh yang demikian mereka ini sukakan perkara yang remeh-temeh. Hubungan seks pada pandangan kita.kaum lelaki ni yang pentingnya adalah persetubuhan itu sendiri. Mukaddimah seks atau foreplay ini adalah remeh bagi kita. Tetapi tidak bagi kaum hawa ni. Bagi diorang foreplay itu adalah sangat-sangat-sangat penting. Bagi mereka hubungan seks yang berkualiti dan bergred tinggi adalah bergantung pada foreplay sebelum persetubuhan. Leceh betul… akan tetapi itulah hakikatnya.

Berapa lama foreplay yang isteri kita perlukan? Bagi kaum lelaki rata-ratanya berkata 10 ke 20 minit. Tapi bagi orang pompuan itu adalah jenis foreplay dalam kategori pencacai tukang angkat najis aje. Diorang tak akan bagitau kat kita sebab nak jaga ego kita (syukuuuur…). Tapi itulah hakikatnya. Forelay kita ini kebanyakannya adalah berkelas rendah. Itu sebabnya menurut survey orang lelaki Asia dianggap jahil dalam seks. Kesian kita…

Jadi bagi orang pompuan, foreplay yang berkualiti adalah dalam satu jam ke atas! Eh, korang faham ke apa foreplay ni sebenarnya? Foreplay ini sebenarnya adalah perlakuan-perlakuan yang membangkitkan keghairahan kita dan isteri kita sebelum melakukan persetubuhan. Bergurau senda juga termasuk dalam foreplay, tau? Jadi mengikut pengalaman aku yang baru aje bercerai ni (haha!) dan dengan merujuk pada kawan-kawan serta orang-orang lama, perkara-perkara berikut mestilah korang buat dalam aktiviti foreplay ini :

Pertama :

Kalau boleh jangan bergaduh atau bertengkar dengannya. Kecualilah korang ni pakar dalam ‘angry sex’. Tapi itu bab lainlah. Suatu hari aku akan sentuh bab itu. Kalau boleh rajin-rajin la kemaskan rumah, basuh kereta dia, picit-picit badan dia bila lenguh. Ini semua demi untuk membangkitkan mood dan selera seksnya terhadap korang.

Tempoh masa : Tiada had. Kalau boleh lama la sikit. Tapi jangan sampai korang letih lesu pulak. Kang macam mana nak ‘buat’ yob?

Kedua :

Berguraulah secara percakapan dan fizikal terhadap isteri kita. Gurauan tu mestilah berbentuk seksual dan erotik. Cakaplah perkara-perkara yang seksi dan agak lucah. Diorang pasti berpura-pura marah dan benci. Tapi gaya marah dan benci diorang tu pun korang boleh tau separuh masak aje. Yang penting kita dapat membangkitkan nafsu mereka.

Tempoh masa : Dalam 30 minit pun dah kira okey. Tapi lagi lama lagi bagus.

Ketiga :

Masuklah bab heavy sikit. Heavy metal is the law la brader! Mulakan dengan membisikkan kata-kata romantik dan erotik ke telinganya. Kalau boleh biarlah bibir korang rapat ke telinga isteri dan ucapkan kata-kata tersebut secara berbisik. Perempuan cukup sensitif d bahagian telinga mereka dan nafas serta suara bisikan korang mampu membangkitkan perasaan ghairah mereka. Kemudian ciumlah dengan lembut di cuping telinganya, di bahagian wajahnya tapi jangan menyentuh bibir lagi, di bahagian lehernya (gunakan lidah pun boleh juga) dan akhir sekali cium dengan lembut ke bibirnya. Kalau boleh buat ciuman lembut tu berulang-ulang kali. Biar isteri korang tak sabar dan biar dia yang memaut bibi korang dengan rakus dan membuat ‘sup lidah’ dengan korang. Kira buat French-kiss le tu.

Sambil buat French-kiss tu, raba-raba, usap-usap dan ramas-ramas anggota tubuhnya. Bukan setakat kat buah dada dan punggung, tau? Banyak lagi tempat yang mampu menaikkan nafsu mereka. Antaranya ialah di belakang tubuh mereka. Usap-usap dan ramas-ramaslah dengan lembut. Tapi jangan la menyimpang urut tradisional pulak. Malah kedua-dua cuping telinga diorang pun zon erotik juga. Sambil French-kiss tu cubalah belai-belai cuping telinga diorang dengan lembut.

Satu lagi tips terhebat daripada aku : Sementara French-kiss tu, cubalah picit dengan lembut hidung isteri korang agar dia tak bernafas dalam 10 saat. Lepas tu lepaskan. Dan lepas tu buat lagi. Kebanyakan pompuan akan berasa sangat ghairah bila dilemaskan semasa foreplay. Tapi jangan berlebihan pula. Risiko kecederaan dan kematian boleh berlaku, tau?

Tempoh masa : 30 minit paling koman. Kalau lagi lama lagi baik.


Keempat :

Inilah saat yang paling penting dan ramai lelaki adalah jahil atau malas nak buat. Pada peringkat ini korang lucutkan pakaian isteri dengan perlahan-lahan dan kalau pandai, dengan cara yang seksi. Tapi tinggalkan pakaian dalamnya dulu. Baringkan isteri korang dan kucup, jilat serta tiup ke seluruh tubuhnya dengan lembut. Pompuan ni kalau cara kasar-kasar dia lambat ghairah. Buat sebegitu dalam 20 minit ke atas dan kalau korang handal, pasangan korang tu akan dapat mencapai orgasme.

Lepas itu perlahan-lahan lucutkan colinya terlebih dulu. Kat panty sabarlah dulu, yob. Bukannya ‘benda’ tu nak lari ke mana-mana pun. Kali ini lakukan perkara serupa kepada buah dadanya. Bahagian sensitif pompuan di buah dada sebenarnya adalah pada putingnya. Dan tahap sensitiviti buah dada kiri dan kanan akan berubah-ubah mengikut perederan bulan. Pelik, kan? Jangan ramas buah dada mereka dengan kasar dan kuat. Cerita porno kat DVD tu kelentong aje. Kalau boleh sambil jari-jemari anda ‘beramah-mesra’ dengan kedua buah dada isteri, bisikkanlah kata-kata romantik dan erotik ke telinganya. Buatlah French-kiss ke bibirnya dan lehernya. Kalau korang hebat, cuba buatkan isteri korang mencapai orgasme kali kedua melalui perbuatan ini.

Akhir sekali, lucutkan panty isteri korang dan lakukanlah seks oral terhadap kemaluannya. Aku tahu ada di antara korang yang berasa geli-geleman untuk melakukan oal sex ni. Ada juga yang tak mahu buat sebab hukumnya makruh. Aku tahu ada juga yang menggunakan jari mereka bagi menggantikan seks oral.Tapi percayalah, oral sex ini akan menyebabkan isteri korang puas maksimum tak terhingga mantop punya! Sentuhan lidah korang ke atas klitoris isteri korang tak akan dapat ditandingi oleh mana-mana jari korang sungguhpun ianya diinsuranskan seanyak RM1 juta bagi setiap batang jari tersebut! Dan paling penting korang akan membuatkan isteri korang puas dan mencapai klimaks berkali-kali dengan teknik ini. Kalau boleh bagilah diorang ‘kejang’ dalam 2 atau 3 kali.

Tempoh masa : Satu jam paling minimum!

Akhir sekali barulah korang dan isteri boleh melakukan persetubuhan. Dan part inilah korang akan mencapai kepuasan setelah berpenat-lelah membanting tulang empat kerat demi memuaskan isteri korang berkali-kali. Teruk juga, kan? Tapi percayalah bahawa kebanyakan kenalan yang memberikan nasihat tersebut kepadaku semuanya dilayan macam raja oleh isteri mereka. Yalah… kalau kita merajuk tak nak bagi malam nanti, tentu isteri kita akan mati kutu.

Stay KULS!

No comments:

Post a Comment