Friday 30 July 2010

Perkara-perkara yang pantang bagi seorang lelaki

Dipetik dari artikel di akhbar Kosmo! 30/7/2010

Perkara-perkara yang pantang bagi seorang lelaki :

Bila gofren atau isteri kita menceritakan bahawa ada lelaki meminatinya; lebih-lebih lagi kalau dia adalah ex-boyfriend gofren atau isteri kita.

Bila gofren atau isteri memusuhi ibu kita secara terang-terangan. Confirm kita akan menyebelahi ibu kita.

Bila gofren atau isteri kita melakukan perbuatan curang. Besar kemungkinan kita akan putuskan hubungan atau ceraikan saja isteri kita yang sundal itu.

Bila isteri kita mencemuh secara sengaja atau tak kelelakian kita di atas ranjang. Kita pasti akan cari perempuan lain untuk memuaskan nafsu kita dan tak pedulikan isteri kita lagi. Memang seratus peratus confirm.

Bila gofren atau isteri kita mencemuh impian atau pekerjaan kita. Kita pasti akan cari wanita lain yang menyokong impian serta karier kita. Bila kita berjaya, isteri atau gofren kita itu akan diketepikan dan kita hanya akan berkongsi kejayaan dengan wanita yang sebelum ini menyokong kita.

Bila isteri kita meminta cerai atau atau gofren kita minta berpisah. Kalau minta juga, kita akan bagi. Tapi selama-lamanya kita tak akan menerima perempuan macam ini kalau mereka nak rujuk kembali.

Bila gofren atau isteri kita membandingkan pendapatannya dengan pendapatan kita. Kita mungkin akan menyimpan dendam dan silap gaya akan mensabotaj karier gofren atau isteri kita.

Bila gofren atau isteri kita bercerita tentang hal hubungan yang bersifat peribadi dengan kawan-kawan lain. Kalau kita dapat tahu, kita pasti akan tak mempercayainya selama-lamanya dan enggan berkongsi apa-apa lagi perkara dengan mereka.

Stay KULS

No comments:

Post a Comment