Thursday 3 June 2010

Kenapa Perempuan Berpakaian Dalam Lain-Lain Warna?


Kalau korang perasan, orang perempuan suka sangat nak mengubah tabiat kita sedangkan kita tak terlintas pun nak menganiayai mereka dengan sedemikian rupa? Maka, saudaraku kaum lelaki… Bangkitlah! Jangan lagi kita bersikap sambil lewa dengan sedemikian rupa. Kita mahukan gofren atau isteri yang sempurna, bukan? Jadi kalau mereka mahu mengubah kita mengikut acuan mereka, maka kita pun patut cuba mengubah mereka mengikut acuan kita juga.

Kalau korang perasan, taktik pertama yang pompuan pakai ialah dengan berleter akan sikap korang yang dia tak suka. Katakan korang ni kuat tidur. Gofren atau isteri korang naik berbulu mata melihatkan tabiat berhibernasi beruang polar korang itu. Dan mulalah dia berleter. Biasanya kita buat muka sardin cap ayam berkokok dan pekakkan telinga.

Ketika inilah kaum pompuan mula melaksanakan hikmat terhandal diorang iaitu Gaya Merajuk Tak Berkesudahan. Biasanya kaum lelaki akan kalah bila menghadapi gaya ini. Kita akan mengalah dan mulalah membuat resolusi dan ikrar tidak akan mengulangi tabiat kita itu sedangkan ianya di luar kerelaan kita.

Jadi selepas ini kalau gofren atau isteri korang melaksanakan Gaya Merajuk Tak Berkesudahan, maka lancarkanlah hikmat Cermin Diri Ala Fadzilah Kamsah ajaranku ini. Bila mereka mahukan korang mengubah SATU tabiat buruk korang, maka korang pada masa yang sama mintalah mereka mengubah SATU tabiat buruk mereka juga.

Contohnya : Katakanlah isteri atau gofren korang tak suka korang asyik membuat taik mata dan meminta korang meninggalkan tabiat buruk itu. Korang juga sebenarnya tak suka gofren atau isteri korang suka ketawa di khalayak ramai macam keldai tak basuh berak. Maka beritahu dia bahawa korang hanya bersetuju untuk meninggalkan tabiat buruk itu kalau mereka juga bersetuju meninggalkan tabiat buruk tersebut. Dan lawanlah habis-habisan sampai mereka bersetuju dengan syarat korang.

“Wahai Professor Madya Syuhaimi yang bijak dan hensem. Kalau mereka mungkiri janji mereka itu, macam mana?” tanya korang dengan penuh kerisauan. Senang saja. Korang pun baliklah juga ke perangai lama korang yang mereka benci itu. Dan yang bestnya isteri atau gofren korang tak akan berani nak menghentam korang sebab merekapun dua kali macam korang juga. Inilah sebab hikmatku ini dipanggil hikmat Cermin Diri Ala Fadzilah Kamsah.

Satu lagi keistimewaan hikmatku ini ialah korang juga boleh meminta sesuatu yang sangat korang sukai. Contohnya, korang memberikan syarat bahawa korang tak akan asyik tidur saja kalau isteri bersetuju untuk memakai lingerie (pakaian dalam) yang sangat seksi setiap malam untuk tatapan korang. Dengan ini taklah korang sakit mata melihatkan isteri korang memakai coli dan spenda mak cik kaler lain-lain seiap kali mahu berasmara dengan mereka. Nyam! Nyam!

Selamat berjaya melaksanakan hikmatku tersebut.

Stay KULS!

No comments:

Post a Comment