Thursday 10 June 2010

Katalog Avon Sememangnya Seksi

Tentu ada beberapa perkara yang pelik dan kelakar terjadi dalam hidup korang selama ini. Antaranya ialah perkara yang kita kaum lelaki ni tak boleh tidak, mesti juga nak tengok walaupun tak sepatutnya kita tengok. Mengikut apa yang aku tanya, secara kolektifnya berikut adalah perkara-perkara tersebut:

1. Buku katalog Avon. Pasti kita gunakan alasan nak tengok barangan lelaki walhal kita sebenarnya nak tengok di 10 mukasurat terakhir buku katalog tersebut. "Ada apa kat mukasurat tu" korang tanya? Tentulah gambar-gambar model cantik dengan pakaian dalam seksi mereka.

2. Pertandingan ratu cantik atau pertunjukan fesyen Victoria's Secret yang disiarkan di televisyen. Walhal pakaian dalam tu kita tak boleh pakai pun. Tapi entah kenapa, ya.. kita sangat berminat nak tengok lebih berbanding dari isteri atau gofren kita?

3. Website lucah. Mula-mula nak baca emel atau update FB di komputer. Tapi entah mengapa akhirnya terbabas ke situ juga setiap kali. Malah tak tau la kenapa tangan kita asyik gatal nak taip 'gadis melayu' di carian imej Google.

4. Pondan yang berpakaian seksi. Kalaulah perempuan berpakaian seksi tu tak mengapalah. Tapi pondan yang berpakaian seksi juga tetap kita kaum lelaki ni begitu minat nak tengok. Bukanlah kita ni gay atau berselera pelik (fetish). Tapi mereka tetap menarik perhatian kita.

5. Filem Melayu yang ada adegan seksi. Bukan kita tak tahu bahawa kat Malaysia adalah sangat strict dan adegan-adegan tersebut bukanlah best sangat pun. Lagi best kalau tonton filem barat kerana adegan seksi mereka 100 kali lagi hebat. Tapi bila keluar saja promosi heroin berkemban atau mandi berkemban di suratkhabar, berduyun-duyunlah kaum lelaki datang memenuhi panggung. Hairan sungguh...

Stay KULS.

3 comments:

  1. itu baru Avon..blum lagi FHM, Marie Claire..dll hehe..btoi dak cik mie???? haha ;p

    ReplyDelete