Wednesday 28 April 2010

Mari Mengorat Perempuan (Hikmat Pertama)

Hikmat Warna dan Bau Menghancurkan Tengkorak :D


Ada banyak artikel tentang cara mengorat perempuan. Aku tak taulah berkesan atau tak. Sebenarnya kalau korang mengorat stail ala-ala cerita Ali Syaitan atau Gila-Gila Babi Remaja atau Jangan Pandang Belakang Congkak Yang Bongkak, memang sampai putus urat peranakan pun tak akan berjaya. Kalau dapat pun ketegori bohsia. Kalau awek idaman tu, kirim salamun la...


Aku bukanlah buaya sangat bila tang memikat pompuan ni. Naga selat pun bukan (itu sepupu aku). Tapi kadang-kadang psikologi pun memainkan peranan penting juga. Dalam ramai-ramai lelaki yang cuba memikatnya, bagaimanakah cara agar korang yang sentiasa menonjol di hatinya? Aku biasa mencuba cara ni. Boleh dikatakan keberkesanannya adalah hampir 90 peratus berjaya. Baca dan hayatilah hikmat maut ini!


Kenalpasti warna, bau dan perkara-perkara yang gadis idaman kamu sukai. Katakanlah dia suka warna ungu gelap, bau perfume jenis aqua dan cerita Deathnote. Jadi kamu sepatutnya memakai baju yang ada warna ungu gelap, perfume Davidoff Aqua (tak pun one drop perfume jenis aqua kalau nak berbajet, kedekut!) dan baju-T dengan gambar watak cerita Deathnote. Mungkin bagi kamu perkara ini kecik, tapi impak dia sebenarnya sangat besar. Perempuan sukakan perkara yang dia kenali atau minati. Dia tak berapa kenal kamu sama macam beliau tak kenali lelaki-lelaki yang cuba mengoratnya juga. Tapi dengan adanya perkara yang dia suka pada tubuh kamu, beliau akan berasa seolah-olah kenal mesra dan selesa dengan kamu.


Tak percaya? Cuba dulu. Aku selalu berbuat begini bila ada kes di hadapan majistret atau hakim wanita (clue : tali leher dan perfume). Mungkin suatu kebetulan, tetapi aku selalu terlepas dari kena marah kalau buat silap. Ha!



Stay KULS !

No comments:

Post a Comment