Friday 23 April 2010

Apa khabar :)

Assalamu'alaikum dan apa khabar?

Sepertimana yang dinyatakan di atas, blog ini khas untuk kami kaum lelaki yang hensem, gagah lagi perkasa. Kaum perempuan bukanlah tak boleh skodeng blog ni. Tapi saya minta agar kaum hawa yang comel agar keep an open mind. Kalau tak puas hati, pergilah lepaskan geram kat suami atau boyfriend anda, ya? Hahaha!

Serba sedikit tentang saya : Saya ialah seorang peguam yang sudah menjadi peguam semenjak 1998. Bidang pengkhususan saya ialah dalam kontrak (perjanjian), pertikaian sivil dan mengorat perempuan. Hahaha! Gelak lagi...

Saya juga minat menulis dan dua kali dapat hadiah dalam penulisan cerpen anjuran DBP. Sekarang saya lebih minat menulis novel di blog. Lawatilah blog saya di http://damia-damia.blogspot.com kalau ada masa, ya?

Oh ya! Blog KULS ini sebenarnya bertujuan untuk memuatkan sebanyak mungkin info yang berguna selain dari membuat lawak tak bertempat dan hiburan. Jadi saudara dan saudari semua adalah amat dialu-alukan untuk menyumbangkan apa-apa info berguna tetapi jangan pasal mekap atau fesyen perempuan, tau?

Stay KULS :)

No comments:

Post a Comment